Saturday, February 8, 2014

sal desenleri

Merhabalar sevgili web sitesi okurlarimiz. Bugunku yazimiz sal desenleri.

Resimler haftasonuna ait, bir türlü yayınlayamamıştım. Maxi etek, parmak arası terlik attım bu kez kendimi sahile. Çok da rahat oldu. 

Şal desenli eteğimi birkaç sene önce almıştım, bu sene de bu kumaşlar çok moda. Şal desenli tunikler, elbiseler her yerde.


sal desenleri 1


Bu aralar resimler arasında kayboluyorum, Instagram'a çok takıldım, artık ben de sık sık resim yayınlıyorum. Bunlar da sizin için internetten seçtiklerim. 


sal desenleri 2


Şal desenleri karışık olduğu için düz renklerle kullanıldığında daha şık oluyor.


Sahilde bu resimleri çekmek için bayağı çaba sarfettik. Çook rüzgar vardı ve benim üstümdeki her şey yer değiştiriyordu. Eşim de çekerken bir yandan kızımı omuzlarında taşıyordu. Öyle yani.


sal desenleri 3


Sahil çok kalabalıktı, salıncaktan hemen indirmek zorunda kaldım Asya'yı, tabi bu durumdan hiç hoşlanmadı. Bizim evin yanındaki parka getirdik mecburen, hava da kararmıştı. Bomboş parkta doyasıya sallandı.


Görüşmek üzere!


sal desenleri 4






Şal; İpekevi


Gömlek; Defacto


Etek; Salı Pazarı




Bu yazi ile alakali daha detayli bilgi bulabileceginiz degerli bir internet kaynagi : şal modeller

No comments:

Post a Comment