Saturday, April 5, 2014

Kumaş Evler


Merhaba


Bu sefer sizlere İstanbul'dan merhaba diyorum.Oy kullanmak için geçtiğimiz cumartesi geldim ve kısmet olursa yarın dönüyorum.Bir kez daha büyük şehrin insanı ne kadar yorduğuna şahit olarak geri dönüyorum.Evim Bağdat Caddesine yürüme mesafesinde on beş,yirmi dakikada  yürüyerek gidebiliyorum.Doktor işlerim vardı ve caddeye araba ile gitmek gafletinde bulunduk,yaklaşık kırk beş dakika park yeri aradık ve yarım saatlik yürüme mesafesinde bir otoparkta yer bulabildik.Yüreyerek on beş dakikalık bir yolda bir buçuk saat vakit kaybedince bir kez daha gitmekle doğru bir karar aldığımıza inandım.


Neyse çok vaktinizi almayım bu gün paylaştığım kumaş evleri iki yıl önce ilk ve son kez katıldığım bir kermes için hazırlamıştım.Bu tarz iki ,üç çalışmam daha olmuştu paylaşmadığımı fark ettim en kısa zamanda öbürlerinide paylaşacağım.Umarım beğenirsiniz..































Sevgilerimle..

No comments:

Post a Comment