Wednesday, November 20, 2013

Favorilerim #1


Geçen Bim'den aldığım şahane tiramisuyu yerken ''Aaaa ben neden favoriler yazısı yazmıyorum?'' dedim kendi kendime. Sonra bir ara unuttum, şimdi can sıkıntısından yeniden aklıma geldi ve yazıyorum! Daldan dala bir favoriler yazısı olacak, fotoğrafları ise bu seferlik netten derleyeceğim. Malum Can'dayım hala...

Ma Sante tiramisu

İlk olarak pembe fiyonk adlı blogta görmüştüm, sonra yaz aylarında tesadüfen annem aldı ve bayıla bayıla yedik. Ardı arkası kesilmedi sonra, ne zaman Bim'e gitsem hemen o müthiş lezzete doğru koşuyorum. Fiyatı ise oldukça uygun 8 lira civarı ve 7 dilim. Ben arka arkaya 2 dilim yiyorum anca doyuyorum  bu güzelliğe.

Cipralex antidepresan

Aslında bu ilacı ilk sıraya koymam gerekiyordu, bugün onunla yaklaşık 11. günümüz. Doktor mide bulantısı yapar demişti ama ben ilaca hastahanede başladığımdan ve ek ilaç verildiğinden olsa gerek böyle bir durumla karşılaşmadım. Uyuşmalarım, titremelerim tamamen sona erdi. Duygusuzluğum ise yerini rahatlamaya bıraktı bırakacak, hissediyorum bunu. Tüm yaz Zedprex, Xanax, Atarax gibi ilaçlarla ömrümü yemişim. Daha önce tanışsaydık keşke. <3

Rapsodi pasific oje ( 4 numara )

Rengine ve kalıcılığına hayran kaldım diyebilirim.


favorilerim 1 1


Medcezir

Her bölümü heyecanla izleyip, arkasından The O.C'yi izliyorum, orjinaline oldukça sadık kalmışlar diyebilirim. Normalde bu kadar birebir olmuyor uyarlama diziler, ama ileri ki bölümlerde bir kopukluk  yaşanır mı bilemeyeceğim. Bir de sanırım ben Türk versiyonunu daha çok sevdim. Özellikle Ender'e bayılıyorum, nerde nasıl davranması, ne söylemesi gerektiğini çok iyi bilen bir kadın.

Talking Tom Cat

Ne zaman sinirim bozulsa bu kediden alıyorum hırsımı. Ya da Can'la birbirimize bir şey söylemek istiyorsak hemen imdadımıza o koşuyor. Bazen küçük tartışmalarımız bile büyük kahkahalara bırakıyor yerini. O yüzden bu uygulama son zamanlarda favorim.

Subway Surfers

''Biri şu telefonu elimden alsın!'' diye çığlık atmama sebep olan bende aşırı bağımlılık yapmış olan oyun. Dün akşam aralıksız üç saat oynadım, sonra da zaten elimde telefon uyuyakalmışım.

Boş yere süslenme ( kitap )

Ankara'ya dönerken babamın ''kafan dağılsın, bişi düşünme!'' diye aldığı kitap olur kendisi. Terminalin yanında ki büyük kipadan komik bi rakama aldık. Çok fazla bi beklentim olmamasından mı kaynaklı bilmiyorum ama beni oldukça sardı. Olayların akışına kapılıp giderken; ''Bir erkek seni sabahın üçünde arıyorsa biz buna 2000'lerde seks araması derdik. Senden istediği tek bir şey vardır. Verme... kendine saygın olsun biraz.'' gibi dipnotlarla akıl da veriyor.:D

Çengel Bulmaca

Hastahanede edindiğim bir alışkanlık da bu oldu. Elime bulmacayı aldığım an başka hiç bir şey düşünemiyorum. Ama hastahanede Türkiye gazetesinin bulmaca tarzını ezberlemişken şimdi Posta çözmek biraz zorluyor beni. :D

Coco pops çikolata

Sadece 25 kuruş ama bulmak pek kolay olmuyor. En son mahallede ki bakkaldan kutusuyla birlikte alıp çıkmıştım, bir daha da ne gördüm ne yedim. Duygulandım bak :(

Gülşah Aseton

A-101'den almıştım yanlış hatırlamıyorsam, ama fiyatına göre oldukça güzel temizliyor ojelerimi. Uzun bir süre vazgeçilmezim olacak gibi duruyor.

nt mağazaları

Özellikle o minik kalem kutularına bayılıyorum, üstelik defter çeşitleri de oldukça uygun. Teneke kutu içerisinde ki ıslak mendiller ise ayrıca favorim.

Pek fazla sosyal olamadığım günlerde favorilerim bunlar oldu, ama inanıyorum favoriler 2 yazımda bu listenin üç beş katına çıkacağım. Hayata karışmanın zamanı geldi de, geçiyor bile. Huzurlu kalın, huzursuz manyakları da hayatınızdan çıkarın. Bu da favori sözüm der giderim.


No comments:

Post a Comment